2016. július 25., hétfő

Új miraculous blog

Sziasztok!
Most nem részt hoztam, hanem egyfajta bejelentést. A napok során egy új miraculous blogot csináltam, ami elmeséli, hogy a hősök, hogyan szeretnek egymásba, és lepleződnek le egymás előtt. Remélem, hogy ez a történet is tetszik nektek bár mostanában nem nagyon kaptam visszajelzést. Aki olvassa ezt a blogot legalább egyszer ennek a bejegyzésnek a kedvéért hagyjon valamit maga után. Vagy pipáljon, vagy ott a lehetőség, hogy írjon egy kommentet, de ha esetleg nincsen fiókja, akkor ott van a chat, ahova nyugodtan bárki megírhatja a véleményét. No, de, akkor nem is húzom tovább az időt bemutatom az én új miraculous blogomat, amit alapból, azért csináltam, mert más ilyen blogok: Adrienette, Ladynoir, Ladrien, vagy Marichat történeten alapulnak. Az én történetem egy Ladrien story, de még változhat a helyzet a történet során. Itt az új blogom fülszövege:

Neked mi jut eszedbe a szerelemről? Boldogság, összetartás, bizalom, megbocsátás és még sorolhatnám... Sokan Párizst tartják a szerelem városának, és ez így is van, de egy napon ezt a várost gonoszok lepték el. Ekkor ismerhettünk meg két hőst: Katicabogárt és Fekete Macskát, akik félelmet nem ismerő bátorsággal küzdöttek meg a gonosszal, de egyszer csak közbelépett valami. Minden egyes embert az érzelmei irányítanak, és senki nem tudja elfojtani őket, mert egyszer kitörnek belőlünk... Szeretett hőseinkkel is ez a dolog történt. Elhatalmasodtak rajtuk az érzelmek, ahogyan egyre közelebb kerültet egymáshoz a tudtuk nélkül. Amikor már kiderült a teljes igazság az egész életük fenekestül felfordult... Adrien közeledni akar Marinette felé, de ő inkább eltolja magától. Gondok kerekednek gonoszokkal, mert a két hős egyszer csak egymás ellen fordult. Vajon képesek lesznek maguk mögött hagyni a múltat? Ha velem tartasz megtudod....
 Itt a link: xx
Remélem, hogy tetszik és nagyon kérek mindenkit, hogy írjon vissza.

3 megjegyzés: