2016. június 28., kedd

Köszöntő

Sziasztok!                                              
A nevem Kovács Anna és mint látható ez egy új miraculous blog saját történettel. Szóval üdvözöllek titeket a blogomon drága olvasóim!
(Már ha lesz aki olvassa ezt az új irományt.)
A sorozat egyik facebook csoportjába már kitettem a történet fülszövegét és kettő embernek tetszett is, ami tényleg meglepett, de attól függetlenül,hogy nekem kétségeim vannak szeretném elmondani, hogy mindez nagy nagy boldogsággal tölt el.Gondolom, már kíváncsiak vagytok a történetre úgyhogy írok róla pár mondatot. De mindezek előtt inkább ide is kiteszem a fülszöveget:      
                             Amikor Katicabogár és Fekete Macska végleg leszámoltak
                            gonosz ellenfelükkel halálfejjel, a rend helyreáll Párizs városában.
                            Ám ő ebbe nem igazán törődik bele...
                            Bosszúra szomjazik, amely végül elválasztja a két hőst egymástól.
                            Amikor, már eltűntnek nyilvánították őket,Fu mester, feltámasztja a
                            természet 4 ősi elemét, amely 4 fiatal lány életét fogja fenekestül
                           felforgatni.....
                             -Miranda-(A nap elemének őrzője)
                             -Roxy(A szél elemének őrzője)
                             -Roxy(A szél elemének őrzője)
                             -Katalin(A föld elemének őrzője)
                             -Annabell( A víz elemének őrzője)
                     Az új hősöknek, új gonosz,veszélyes ellenfelekkel kell, majd szembenézniük.
                     Egy véletlen folytán, amikor az egyik hős egy kis kiruccanást tesz
                        Németországba találkozik Katicával, aki keresi elveszett párját
                     Fekete Macskát.
                     Ilyenkor merül fel az a kérdés, hogy vajon mi történt velük???
                          A történet során, visszatekintünk a múltba és megtudhatjuk, hogy
                         hogyan következett be, a két hős veszte.
                    Igazság a maszk mögött:Hősök élete két oldalon.

Szóval, már sejthetitek, hogy miről fog szólni ez a blog.Az alaptörténetben megismerhetünk két  hőst akik egymás tudta nélkül fülig szerelmesek egymásba.Valamikor átlagosak valamikor hősök.Mindenki azt várja, hogy mikor fog folytatódni a sorozat miközben, majd megőrülnek.Ezzel senki sincsen egyedül mindenki rajong a sorozatért. :)
Remélem, hogy tetszeni fog a történet. :D
-Puszi Anna.!

                                                                                         

12 megjegyzés:

  1. Alig várom már az első részét a sztoridnak. Ilyen felfogásba még nem olvastam ficit de tök jó ötlet.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen egy hét múlva kint lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Érdekes történetnek hangzik, várom az első részt :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Láttam, hogy írtál a blogom alá, most tudtam válaszolni.
    Először is megemlíteném, hogy tetszik a blogod ötlete, és én várom a folytatást ^^
    Másodszor pedig benne vagyok abban a cserében, de csak akkor tudom majd kietenni a tiedet, mikor kb jövőhét hétfőn kiteszem a következő részemet. Ráadásul nem vagyok otthon, szóval neked úgy megfelel?
    Majd írj itt vissza, még benézek ;) hali

    VálaszTörlés
  5. Szia! Láttam, hogy írtál a blogom alá, most tudtam válaszolni.
    Először is megemlíteném, hogy tetszik a blogod ötlete, és én várom a folytatást ^^
    Másodszor pedig benne vagyok abban a cserében, de csak akkor tudom majd kietenni a tiedet, mikor kb jövőhét hétfőn kiteszem a következő részemet. Ráadásul nem vagyok otthon, szóval neked úgy megfelel?
    Majd írj itt vissza, még benézek ;) hali

    VálaszTörlés
  6. Szia, láttam, hogy írtál a blogomhoz, hát most tudok válaszolni :)
    Először is meg kell hogy mondjam, hogy érdekesen hangzik az ötleted és várom az első részt!
    Másodszor is benne lennék abban a linkcserében, amit mondtál, viszont nem vagyok épp otthon, szóval csak kb jövő héten tudom kitenni a tiédet. Neked úgy megfelel?
    Majd írj nyugodtan itt, még benézek ;) hali

    VálaszTörlés
  7. Szia persze, hogy megfelel és köszi.Nekem is tetszik a te blogod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oki, nagy köszi:D jah és bocsi, h vagy háromszor elküldtem, nem tudtam róla xdd

      Törlés
  8. Hali!
    Természetesen benne vagyok a cserében, ki is tettelek :) Érdekesen hangzik az alapötlet, kíváncsian várom, mit hozol ki belőle :)

    VálaszTörlés
  9. Szia köszönöm én is kíváncsi vagyok, hogy mit hozok ki belőle.

    VálaszTörlés
  10. Szia, sajnálom, hogy csak most válaszolok. De természetesen benne vagyok a linkcserében. Annak pedig külön örülök, hogy tetszik a blogom és jön folytatás. (végre homlokon csókolt a múzsa xD) Az ötleted pedig nagyon érdekes. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog alakulni a történet. ^^

    VálaszTörlés